Nastartujte ráno svůj metabolismus!

Nastartujte ráno svůj metabolismus!

Správné nastartování metabolismu je jedním z nejdůležitějších ranních úkonů. Proto se stále hovoří o důležitosti snídaně a věřte tomu nebo ne, důležitá vážně je. Pokud chcete hubnout, přibírat nebo jednoduše zdravě žít, je podstatné vybrat si na snídani takové suroviny, které metabolismus řádně nastartují. Čtěte naše tipy na ty nejlepší ranní startéry!

1. Celozrnné potraviny

Zapomeňte na toastové chleby z Jednoty! Pokud chcete přes den spálit víc kalorií, sáhněte po celozrnných potravinách. Snídaně z cereálií z quinoy dodá metabolismu uspokojivý komplex sacharidů a proteinů, které nabijí organismus energií.

Kaše z quinoy

Kalorie: 185, tuk celkem: 3 g, saturovaný tuk: 0 g, transfigurované mastné kysliny: 0 g, cholesterol: 1 mg, karbohydráty: 33 g, sodík: 37 mg, vláknina: 3 g, cukry: 6 g, proteiny: 7 g.

Potřebujete:

1 hrnek suché, bílé, promyté quinoy

2 hrnky vody

kosher nebo mořskou sůl

1 lžičku medu, javorový sirup, kokosový cukr

½ hrnku nízkotučného mléka (vařeného); mandlové nebo sojové mléko

Jak na to?

Suchou quinou dejte do větší pánve, přidejte vodu, sůl a sladidla. Vše smíchejte a přiveďte k varu, poté ztlumte na mírný oheň a pokračujte ve vaření, dokud nebude absorbována veškerá voda (zhruba 15 minut).

Poté naservírujte do hlubokých talířů, přidejte vařené mléko a například oblíbené ovoce na ochucení (doporučujeme meruňky, kousky banánu, mandle nebo lískové ořechy).

 

Vložila *** MP | 9503 | Vlož svůj článek
Líbí se Vám tento článek?
Diskuse k článku
Podělte se o svůj názor na článek
Reklama