Díky tomuto účinnému cviku budete nejen rychleji pálit tuky, ale zlepšíte si i držení těla

Díky tomuto účinnému cviku budete nejen rychleji pálit tuky, ale zlepšíte si i držení těla Zdroj: shutterstock.com

Léto je skoro za dveřmi a je ten nejvyšší čas se začít připravovat na plavkovou sezónu. Ve vašem úsilí by vám mohl pomoci tento šikovný cvik, který vám nejen zpevní svaly v celém těle, ale také vám pomůže ke správnému držení těla.

Tento cvik se označuje jako tzv. „reverse plank“ neboli obrácené prkno. O tom jsme vám již psali zde. Reverse plank není sice tak populární jako jeho klasická verze, je však stejně tak účinný.

Výhody cviku:

  • Posílení hýždí, břišních svalů a také dalších svalů v nohách a ramenech.
  • Zrychlení metabolismu
  • Posílení svalů, zodpovědné za správné držení těla
  • Úleva od bolesti zad

Zdroj: shutterstock.com

Jak na to:

  • Posaďte se na zem a natáhněte nohy. Ruce položte na podlahu a prsty roztáhněte, abyste si zajistili maximální podporu.
  • Ohněte se směrem dozadu, zhruba do úhlu 45° - záda však mějte rovně!
  • Natažené ruce nyní přesuňte za sebe tak, aby byly pod rameny a prsty směřovaly k nohám.
  • Hýždě začněte tlačit nahoru. Váhu držte na rukou a patách.
  • Nyní zvedněte nohy, hýždě a trup tak, abyste vytvořili přímku jako u klasického prkna.
  • Zpevněte břicho a vydržte v této pozici 15-60 sekund.
  • Pomalu se vraťte do výchozí pozice.
Autor:
Publikováno: 11. 3. 2018 07:00 Nahlásit obsah