Zpevněte své tělo díky těmto sedmi cvikům již za 15 minut!

Zpevněte své tělo díky těmto sedmi cvikům již za 15 minut! Zdroj: Shutterstock.com

Ačkoliv je půlka letních prázdnin již pryč, neznamená to, že bychom měly přestat na své postavě pracovat. A pokud nemáte příliš času, vyzkoušejte sérii Pilates cvičení podle Caroline Sandry, která uvolní vaši mysl a zpěvní tělo za pouhých 15 minut denně.

I přesto, že je dnešní doba plná stresu a spěchu, je potřeba umět alespoň na chvíli, jak se říká „vypnout“, a naši mysl uvolnit, v čemž nám právě toto domácí cvičení napomůže.

A co vám toto cvičení přinese? Cvičení všeobecně snižuje hladinu adrenalinu a kortizolu, také hladinu stresových hormonů v našem těle a naopak stimuluje produkci endorfinu. Tyto cviky vám pomohou zpevnit střed těla i nohy. Navíc vás naučí, jak správně dýchat, což je také velmi důležité.

Zdroj: womanmagazine.co.uk

Předklon dolů

Stoupněte si rovně, nohy mějte od sebe na šíři ramen. Nadechněte se a poté vydechujte a pomalu dávejte trup do předklonu dolů. Jakmile budete v předklonu, opět se nadechněte a při vydechování se vraťte zpět. Tento cvik poté opakujte ještě jednou.

Zdroj: womanmagazine.co.uk

Mírný předklon

Nyní se předkloňte dolů a vaše ruce si položte na stehna a lehce pokrčte nohy. Vydechněte a zatněte břicho. Poté se nadechněte a břicho uvolněte. Tento cvik opakujte 6x.

Zdroj: womanmagazine.co.uk

Plank

V této pozici se snažte vydržet 30–60 sekund. Při tomto cviku zapojíte téměř všechny svaly ve vašem těle.

Zdroj: womanmagazine.co.uk

Pozice plavce

Klekněte si na všechny čtyři, vydechněte, zatněte břicho a natáhněte pravou ruku a levou nohu. Nadechněte se a vraťte se zpět do původní pozice, vydechněte a vyměňte končetiny. Opakujte 3x na každou stranu a při posledním opakování vydržte v této pozici alespoň na tři nádechy a výdechy.

Zdroj: womanmagazine.co.uk

Rotující cvičení

Klekněte si tak, aby vaše ruce byly v šířce ramen a vaše kolena v šířce boků, páteř mějte rovně. Nadechněte se a vysuňte levou ruku, otočte se a podívejte se nahoru. Vydechněte a zatněte břicho na pár sekund a poté se vraťte do původní pozice. Opakujte 3x na každou stranu.

Zdroj: womanmagazine.co.uk

Pozice šipka

Lehněte si na břicho, ruce mějte podél těla a nohy u sebe. Nadechněte se a zvedněte hlavu, ramena a paže mějte pořád na podlaze. Při výdechu hlavu opět položte. Tento cvik opakujte 8x. Zdroj: womanmagazine.co.uk


Pozice dítěte

Na podlaze se smotejte do klubíčka, ruce mějte volně a zatněte břicho. Nadechujte se a vydechujte opravdu velmi pomalu asi jednu minutu. Poté si klekněte a krouživými pohyby si protáhněte ruce.

Autor:
Publikováno: 7. 8. 2017 10:12 Nahlásit obsah