Cvik, který vám vykouzlí úzký pas a ploché bříško raz dva

Cvik, který vám vykouzlí úzký pas a ploché bříško raz dva Zdroj: Shutterstock.com

Ačkoliv je léto již nenávratně pryč o naše tělo a postavu bychom se měly starat i v podzimních a zimních měsících. Ne nadarmo se říká, že se v létě ukáže, kdo přes zimu na sobě tvrdě pracoval.

Pro každou ženu je úzký pas a ploché bříško něco jako symbolem ženství a nejedna po těchto proporcích touží. Jenže někdy se špíčky v této oblasti drží tak urputně, že ať děláme, co děláme, žádná změna se neděje. Možná je ale chyba ve volbě cviků, a proto si dnes ukážeme jeden, který je na oblast bříška a pasu extra účinný.

Tento cvik posiluje břišní svaly z vnitřní strany, což je právě něco, co k úzkému pasu potřebujeme jako sůl. Možná vás v začátcích budou bolet svaly, o kterých jste neměla ani tušení, ale věřte, že se vaše svaly přizpůsobí a dostaví se kýžený efekt. Před každým cvičením je důležité tělo pořádně protáhnout a zahřát. Následující cvik můžete provádět samostatně anebo jej zařadit do svého cvičebního plánu, je to pouze na vás. A nyní přejdeme k samotnému provedení onoho cviku:

Zdroj: Shutterstock.com

  1. Posaďte se do tureckého sedu a narovnejte se.
  2. Dlaně položte na boky a uvolněte prsty.
  3. Vydechujte velmi pomalu a buďte u toho uvolněné.
  4. Vtáhněte břicho do sebe, na chvíli zadržte dech a v této poloze vyčkejte 10-15 sekund.
  5. Poté se nadechněte a uvolněte břišní svaly.
  6. Následně opět vydechněte a zatáhněte břicho.
  7. Cvik opakujte tolikrát, kolikrát vám to bude příjemné a cvičte jej alespoň 5x denně.
  8. Kromě posílení břišních svalů se zlepší cirkulace krve, zklidníte své tělo, zlepšíte trávení, posílíte krevní i nervový systém.

Pokud však trpíte žaludečními vředy, onemocněním dvanáctníku či kardiovaskulárním onemocněním, poraďte se se svým lékařem, zda je tento typ cvičení pro vás vhodný.

Autor:
Publikováno: 1. 10. 2018 13:21 Nahlásit obsah
Loading...