Odvodněte se: Díky těmto potravinám se budete cítit v plavkách sebevědoměji

Odvodněte se: Díky těmto potravinám se budete cítit v plavkách sebevědoměji Zdroj: Shutterstock.com

Toužíte po plochém bříšku? Při troše snahy jej můžete mít už za pár dnů. Stačí, když do svého jídelníčku zařadíte potraviny, které mají schopnost odvodňovat. Zkuste se držet následujících rad, díky kterým budete mít už za čtyři dny méně centimetrů v pase. Procházka v plavkách po pláži nebo koupališti tak pro vás bude mnohem příjemnější.

Ploché břicho je snem většiny žen, a to zvlášť v létě, které souvisí s plavkovou sezonou. Pokud jste obecně se svou postavou spokojená a trápí vás pouze pár faldíků na břiše, poradíme vám, jak se jich zbavit. Kromě klasického cvičení svou pozornost obraťte hlavně na složení svého jídelníčku. I když chcete shodit pár centimetrů v pase, rozhodně nemusíte držet žádnou dietu. Jezte jako dříve, pouze svůj jídelníček během několika následujících dnů inovujte o tyto věci:

K svačině si dávejte meloun, okurky či cukety

Během následujících dnů si na svačinky dopřávejte meloun, okurky a cukety, a to na různé způsoby. Tato zelenina patří k nejméně kalorickým potravinám, až 90 procent jejího obsahu zaujímá voda, takže se jí můžete cpát horem dolem.  Meloun, okurka a cuketa navíc působí močopudně, takže se ve vašem těle přestane zadržovat voda. Do svého jídelníčku zařaďte i delší letní zeleninu upravenou na různé způsoby. Například lilek, kapustu, papriku nebo rajče.

Tip: Zapomeňte na tučné majonézy a dressingy. Jako jejich zdravou a chutnou náhradu se rozhodněte pro řecký jogurt.

Zdroj: Shutterstock.com

Jezte potraviny bohaté na draslík

K plochému břichu vám dopomůžou také potraviny bohaté na draslík - tedy banány (ne přezrálé) a brambory. Draslík najdete také v rajčatech, špenátu, oříšcích, a dokonce v papáje. Právě tyto potraviny pomůžou vašemu tělu zbavit se přebytečného množství vody a ubrat několik centimetrů v pase.

Soustřeďte se na to, co a v  jakém množství pijete

Začněte pít pouze čistou vodu bez bublinek a cukrů. Ideálně dva litry v průběhu dne. Vyhněte se zcela kávě, černému čaji a alkoholu. Naopak vyzkoušet můžete několik druhů bylinkových čajů. Abyste odvodnila své tělo, pomůže vám například pravidelné popíjení kopřivového čaje nebo čaje ze smetánky lékařské. Na odvodnění je vhodný také čaj z březového listí. Naopak, pokud vás trápí nadýmání, uleví vám od něj fenyklový čaj. A pozor, ať nepřesáhnete doporučenou dávku konkrétní bylinky, která je maximálně tři šálky za den!

Tip: Čerstvou neperlivou vodu si můžete klidně bez výčitek dochutit. Dle chuti zkombinujte plátky salátové okurky, anebo citronu a limetky s lístky čerstvé máty.

Zdroj: Shutterstock.com

Omezte příjem soli

Pokud si vaříte své oblíbené jídlo, už jej příliš nesolte. Přestaňte jíst také polotovary, slané pochutiny (chipsy a oříšky) a uzeniny, které v sobě obsahují sůl ve zvýšeném množství. Právě sůl má za následek nadměrné zadržování vody v těle, které se projevuje nehezkou opuchlostí.

Autor:
Publikováno: 7. 8. 2018 10:49 Nahlásit obsah
Loading...