Chcete si udržet opálení od moře co nejdéle? Mažte se mlékem po opalování a jezte avokádo

Chcete si udržet opálení od moře co nejdéle? Mažte se mlékem po opalování a jezte avokádo Zdroj: Shutterstock.com

Vrátila jste se z dovolené s bronzovou kůží a chcete, aby vám opálení zůstalo co nejdéle? Opálení od moře obvykle vydrží pár týdnů, poté začne vaše kůže opět blednout. Abyste se tomuto procesu vyhnula a mohla se čokoládovým opálením pyšnit až do pozdního podzimu, vyzkoušejte následující triky. Díky nim budete snědá mnohem déle.

Sprchový gel nahraďte kvalitním rostlinným olejem

Aby vám opálení od moře vydrželo co nejdéle, v prvé řadě se každý večer sprchujte vlažnou vodou a umývejte sprchovým gelem s přídavkem zvláčňujícího oleje. Jste-li odvážnější, sprchový gel vyměňte rovnou za kvalitní rostlinný olej. A to, z jakého důvodu? Vaši opálenou pokožku nejdéle udržíte právě díky dostatečné hydrataci.

Mažte se mlékem po opalování s panthenolem

Pokaždé, když vyjdete ze sprchy, své celé tělo namažte tělovým mlékem po opalování, které obsahuje ideálně panthenol, aloe vera a vitamin E. Tyto látky vaši pokožku regenerují, zklidní a hydratují, a především ji pomohou udržet bronzový odstín mnohem delší dobu.

Své tělo promazávejte nejen večer, ale také ráno. Můžete přitom použít nejen mléko po opalování, sáhněte po jakémkoliv lehčím tělovém mléku, které má výrazný hydratační účinek. Vyhněte se naopak příliš těžkým tělovým máslům.

Zdroj: Shutterstock.com

Pijte, co hrdlo ráčí

Své tělo hydratujte také zevnitř. Poděkuje vám za to především vaše opálená pokožka. Denně vypijte ideálně dva až tři litry čisté neperlivé vody a neslazeného bylinkového či zeleného čaje. Vyhněte se naopak alkoholu a kofeinovým nápojům.

Do jídelníčku zařaďte avokádo a krůtí maso

Abyste podpořila svou bronzovou pokožku, pozměňte si také jídelníček. Je důležité, abyste do něj zařadila potraviny, které obsahují vyšší množství látky tyrosin. Jde konkrétně o aminokyselinu, která podporuje produkci přirozeného pigmentu melaninu odpovídajícího za vaše opálení. Tyrosin najdete konkrétně ve vaječných žloutcích, avokádu, krůtím masu, lososu nebo mandlích.

Zdroj: Shutterstock.com

Jezte potraviny s beta karotenem

Ve vašem jídelníčku nesmí chybět ani mrkev, meruňky, dýně, mango, rajčata, papriky, vodní meloun či batáty. Všechny tyto potraviny jsou totiž velmi bohaté na beta karoten, který vám pomůže udržet vzhled opálené kůže po velmi dlouhou dobu. V tom, abyste příliš rychle nevybledla, vám rovněž pomůže užívání beta karotenu jako doplňku stravy.

Zapomeňte na solárium a plavání v chlorované vodě

Některé ženy si udržují opálení od moře tím, že začnou pravidelně chodit do solária. Jenže chyba lávky. I když budete díky soláriu mnohem čokoládovější, toto velmi intenzivní umělé UV záření vaši kůži velmi vysuší, a tudíž urychlí její odlupování. Stejný efekt má rovněž horká sprcha nebo plavání v chlorované vodě, které rovněž podporuje odlupování opálené pokožky.

Autor:
Publikováno: 9. 8. 2019 11:40 Nahlásit obsah
Loading...