Obsah na této stránce není vhodný pro osoby mladší 18 let

Pro přístup do této sekce musíte být starší 18 let.

Jsem starší 18 let Nejsem starší 18 let

Masáž nebo mazlení? Nyní si můžete užívat obojí!

Masáž nebo mazlení? Nyní si můžete užívat obojí!

Tyhle nové smyslné masáže vycházejí z lázeňských procedur a tak úžasně uvolňují tělo, že je milují i chlapi! Ukážeme vám, jak si spolu můžete užít jednu po druhé i doma a bude vám stačit pár minut!

HRUDNÍK

Mužům často zatuhnou svaly na prsou, protože to v posilovně přehnali, a vy zase hodně sedíte a chodíte s nahrbenými rameny.

Sexy procedura: Akupresura

Stlačování určitých bodů pomáhá uvolnění a navíc nehrozí jako při klasické masáži, že budete svého milého tahat za chlupy na hrudníku a on vám složitě manévrovat dlaněmi mezi prsty.

Trik na deset minut: Přiložte konečky prstů jeden vedle druhého na střed jeho hrudi a pořádně zatlačte. Pak ruce uvolněte, posuňte je o šest centimetrů do stran a stiskněte. Tímto způsobem mu promasírujte hrudník kolem dokola a nahoru a dolů. Až se vystřídáte, nechte svého partnera, ať vás namasíruje pouze v části nad prsy.

HLAVA A OBLIČEJ

Když jste ve stresu, krčíte čelo a dělá se vám rýha mezi obočím, nebo míváte i bolesti hlavy. Při nachlazení se navíc ozývají ucpané dutiny a pekelně to bolí.

Sexy procedura: Vylaďování čaker

Zahoďte pilulky na bolest hlavy a vyzkoušejte raději relaxační techniku inspirovanou reiki, tedy metodou pracující s energiemi, a tradiční masáží obličeje.

Trik na deset minut: Rozetřete partnerovi na spánky olej a prsty kružte drobná kolečka. Stres a napětí uvolňuje zejména levandule. Stejně pak pokračujte na šesté čakře, tedy na místě „třetího oka“ mezi obočím, která uvolňuje úzkost. Abyste rozpustila i jeho vnitřní tlaky, veďte ukazováčky od středu nosu přes kosti nadočnicových oblouků až ke spánkům. Potom se vystřídejte a nechejte se hýčkat vy.

KRK A RAMENA

Drží tíhu ustarané hlavy a pořád se napínají nošením kabelky nebo při předklánění ke klávesnici počítače.

Sexy procedura: Sportovní masáž

Zaměřuje se právě na části těla, které při sportu dostávají nejvíc zabrat a jsou nejčastěji přetěžované.

Trik na deset minut: Týlní hřeben, tedy místo, kde je lebka usazena na krk, nese celou váhu hlavy. Pobídněte partnera, ať vás na tomto místě zmáčkne palcem a pak jím krouží. Další problémové místo najdete tam, kde se ramena potkávají s krkem. Nechte svého milého smočit prsty v masážním oleji a postavte se před něj tak, aby vám mohl přiložit dlaně na ramena, na dvě vteřiny stisknout, uvolnit a znovu pevně sevřít. Palce ať nechá přitisknuté k ukazováčkům, aby se vám nezarývaly do kůže. Teď mu můžete jeho laskavost oplatit.

NOHY A CHODIDLA

Chůze na podpatcích, cvičení, řízení auta… Spousta běžných činností neustále napíná drobné svaly na nohou.

Sexy procedura: Watsu

Jde v podstatě o vodní shitasu. Sedíte v malém bazénu a voda při masáži napomáhá většímu uvolnění zaťatých svalů.

Trik na deset minut: Skočte do napuštěné vany, nebo se proti sobě posaďte do sprchy a požádejte partnera, aby vám palcem maloval kolečka od paty přes šlapku k prstům – když vás bude pořádně mačkat, nebude vás to lechtat. Potom ať vás chytne oběma rukama kolem horní části lýtka a palci pomalu sjíždí dolů podél holenní kosti. Cestou zpět vám může krouživými pohyby prstů promasírovat lýtka. Ještě než mu masáž oplatíte, naneste mu na nohy sprchový gel. Kluzký povrch zabrání zbytečnému tahání za jeho medvědí porost.

ZÁDA

Profesionální maséři se obvykle zaměřují hlavně na záda, protože právě tahle část těla musí během dne snášet nejvíc napětí.

Sexy procedura: Thajská masáž

Tahle masáž zahrnuje mnoho protahovacích pozic podobných těm z klasické jógy, díky kterým vás partner snadno uvolní. Kontakt tělo na tělo vás navíc hezky nažhaví, obzvlášť když se budete masírovat nazí.

Trik na deset minut: Protahování nejlépe funguje, když jsou svaly zahřáté. Ať váš milý nejdříve vloží půl hrnku tělového mléka (například s arganovým olejem) na patnáct vteřin do mikrovlnky a poté vám dlouhými pevnými tahy nahoru a dolů vetře mazání do celých zad. Pak si k němu sedněte do tureckého sedu. Jeho bosá chodidla si nechte přiložit na střed zad a podržte ruce dlaněmi vzhůru. Jak na vás bude tlačit a kolena střídavě propínat, vaše svaly na pažích a zádech se začnou lehce protahovat.

Publikováno: 24. 10. 2012 12:25 Nahlásit obsah
Loading...