6 cviků pro hezká prsa

6 cviků pro hezká prsa

Nedostala jste od přírody do vínku hezká prsa? Nevěšte hlavu. Hezkého dekoltu lze docílit i jednoduchým cvičením. Jak tedy na to?

Velikost prsou je (bohužel) dána genetickou, nečekejte tedy, že po měsíci intenzivního cvičení budete muset koupit větší podprsenku. Můžete však ovlivnit jejich pevnost a není divu, že jsou esteticky hezčí malé pevné jedničky, než povislé trojky. A jaké cviky na prsa můžete vyzkoušet?

1. Dámské kliky

Nejjednodušším a nejvíce efektivním cvikem na prsa jsou dámské kliky. A nezapomeňte, lépe dva poctivé, než deset ošizených.

2. Kliky proti zdi

Pokud nejste fanynkou dámských kliků nebo si stěžujete na slabé paže, vyzkoušejte kliky proti zdi. Postavte se čelem ke zdi a v úrovni ramen se o ni opřete dlaněmi. Pomalu lokty pokrčujte a přibližujte se zdi. Tělo musí zůstat rovné a pevné.

3. Činky

S činkami dokážete jistě vymyslet spoustu cviků, jak posílit prsní svaly. Ten nejjednodušší spočívá v tom, že uchopíte činky do rukou, rozpřáhnete paže a pokrčíte je v lokti do pravého úhlu směrem nahoru. Přikládáte paže směrem k sobě od sebe.

4. Gymnastická guma

Toto náčiní pořídíte za pár korun v obchodech se sportovními potřebami. Uchopte gumu před tělem do obou rukou, natáhněte ji a zase povolujte. Gymnastická guma je mocným nástrojem a jistě ji využijete při posilování nejen prsních svalů.

5. Dlaně proti sobě

Kouzlo tohoto cviku tkví v tom, že jej můžete provádět prakticky kdekoliv. Sepněte ruce před před hrudníkem a zatlačte. Opakujte cvik po sériích.

 

6. Plavání

Plaváním zabijete doslova dvě mouchy jednou ranou. Nejenže uděláte něco pro svoje tělo a upevníte si fyzičku, ale také snadným způsobem posílíte prsní svaly (jak ostatně dokazují fotografie úspěšných závodních plavců).

Autor:
Publikováno: 1. 2. 2014 00:00 Nahlásit obsah