Trápí vás tuk na spodním bříšku? Už nemusí!

Trápí vás tuk na spodním bříšku? Už nemusí!

Přestože je to záležitost, které si všímáte jen vy, tuk pod pupíkem trápí mnoho žen. Je to ten nejpřirozenější rezervoár břišního tuku, proto se jej špatně zbavuje. Navíc, spodní bříško je spíše záležitostí stravování, než cvičení. Jak jej tedy zlikvidovat?

1. Relax

Stres a sedavá práce je to nejhorší pro vznik tuku ve spodní části břicha. Pokud jste naštvaná nebo vystresovaná, tuk se ukládá ve zmíněné části. Zkuste jógu, meditaci, nebo prostě dělejte to, co vám pomůže relaxovat. Nejen spodní část bříška vám za to poděkuje.

2. Dostatek spánku

Stres a nedostatek spánku způsobuje vaši obrovskou chuť k jídlu, snažte se tedy dodržet optimálních 8 hodin spánku v dobře větravé a zatemněné místnosti.

3. Postoj

Ani bez správného postoje nedocílíte dokonale plochého břicha. Takže se narovnejte, lopatky stáhněte dozadu, neprohýbejte se v bedrech. Nezapomeňte držet správný postoj i při chůzi.

4. Dieta

Bez správného stravování se tuku nikdy nezbavíte. Přidejte do své stravy zeleninu, bílkoviny, méně tuku a cukru. Bílkoviny vám pomohou vybudovat svaly a spálit tuk na břiše. I pokud byste jen omezila příjem tuků a cukry omezila na polovinu, pomůže vám to v boji s tukem.

5. Kardio 3x týdně

Dělejte alespoň půl hodiny kardio cvičení třikrát týdně. Choďte, běhejte, jezděte na kole, skákejte, tančete. Kardio vám pomůže se zbavit dalších vrstev tuků, které zakrývají svaly.

6. Posilujte břišní svalstvo

Jak posílit břišní svaly jste se mohli dočíst například zde. Nezapomeňte poctivě cvičit jednoduchý cvik zaměřený na spodní břišní svaly, kdy ležíte na zádech na zemi a nohy držíte vzhůru tak, že mezi nimi a vaším tělem je pravý úhel.

A na závěr?

Držte se zmíněného jídelníčku a cvičte alespoň 3x týdně, nebo každý druhý den. Břišní svaly si žádají den odpočinku mezi cvičeními. Buďte trpěliví, uspokojivý výsledek se nemůže dostavit během týdne.

Autor:
Publikováno: 1. 1. 2013 11:38 Nahlásit obsah