Čtenářka píše: Máte na cvičení jen 10 minut denně?

Čtenářka píše: Máte na cvičení jen 10 minut denně?

V dnešní uspěchané době je těžké si dát pořádně do těla. Nikdo z nás nechce vypadnout z formy, proto tím nejjednoduším řešením je cvičit každý den po dobu 10 minut. Nezabere to spoustu času a udržíte si skvělou kondici.

Každé cvičení je vhodné začínat kardiem. Plně si uvědomujeme, že nemáme dostatek času na aerobik nebo jízdu na rotopedu. Cvik Jump Squat je skvělým výběrem. Během pohybu posilujeme zadek, stehna a ruce při pohybu do vzduchu. Zakončíme to cvikem Reverse Crunch, který vám dokonale vyrýsuje břišní svaly a střed těla, který je důležitý pro udržení štíhlé postavy!

 

JUMP SQUAT - 40 opakování

Udělejte pozici jako při dřepu s tím, že vaše ruce budou natažené dozadu. Držte břišní svaly pevné. Nadechněte se a vyskočte. Ruce dejte nahoru, jako kdyby jste se chtěla dotknout stropu.

REVERSE CRUNCH - 40 opakování

Lehněte si na podložku. Zdvihněte nohy nahoru a překřižte je. Ruce položte na podložku. S nádechem zdvihněte zadek nad podložku. Pomalu pokládejte zpět. Po několika opakováních ucítíte břišní svaly.

Publikováno: 21. 1. 2015 09:21 Nahlásit obsah