Nastražil skrytou kameru v americkém obchoďáku. Netušil, že pořídí tak uspokojující záběry.

Špatný zákaznický servis je krutou realitou. Většinou se stává, že naše dotazy směřované k prodejcům nemají dostatečnou odezvu, kterou bychom očekávali. V některých případech nás odbudou se slovy, že zboží nevedou nebo nám nedokážou s naší otázkou vyhovět. Muž ve videu se chtěl přesvědčit, zda je tato smutná pravda stále aktuální. Byl překvapen!

Muž v následujícím videu nachystal na prodejce menší experiment. Jedná se o zákaznické služby. V prvním případě volá do obchodního střediska a ptá se dámy na telefonu, jestli je možné dohledat v prodejně daný výrobek a za jakou cenu. Mladá žena ochotně opustí svoji přepážku a jde do "terénu" hledat požadovaný produkt, který jí muž specifikoval po telefonu. Po krátkém průzkumu regálů produkt najde a zavolá na požadované číslo, aby muže obeznámila s tím, že si pro zboží může osobně dorazit.

V druhém příběhu jde o poctivost personálu v malém bistru. Muž po jídle zanechá na stole 100 dolarovou bankovku a opustí bistro. Krátce na to volá do prodejny, že na jednom ze stolů ztratil zmiňovanou částku. Sám nevěřil tomu, že by se mu peníze mohly znovu vrátit. Nedoufal, ale stalo se! Odpovědný vedoucí prodejny si dal tu práci a prohledal jídelní stoly a bankovku našel. Ihned zavolal zákazníkovi, který si ji ochotně vyzvedl. V obou případech muž daruje 100 dolarovou bankovku oběma pracovníkům za jejich poctivost a dobře provedenou práci...

Co na to říkáte, holky? Pokud se vám video líbilo, nezapomeňte jej SDÍLET se svými přáteli na Facebooku!

Publikováno: 3. 3. 2017 09:03 Nahlásit obsah