Čtenářka píše: Co je dobré na nervy nejen při sledování MS v ledním hokeji?

Čtenářka píše: Co je dobré na nervy nejen při sledování MS v ledním hokeji? Zdroj: Shutterstock.com

Díváte se na důležitá utkání a ze samých nervů byste ohryzali stůl? Prohlédněte si náš seznam zaručených pomocníků v boji proti stresu. Nechejte se inspirovat, ať už vždy víte, po čem sáhnout, aby vaše nervy zůstaly nepošramocené.

Existují potraviny obsahující látky a minerály, které přírodní cestou povzbuzují správnou činnost nervových buněk. Sepsali jsme vám je jako inspiraci na nákupní seznam, který se hodí k právě probíhajícímu MS v hokeji více než kdy jindy.  

Pražená kukuřice

Alternativou k oblíbenému, zato přesolenému popcornum, může být pražená kukuřice. Kukuřice jako taková je důležitým zdrojem látek prospěšných pro náš mozek. Zdravý mozek pak samozřejmě zvládá stresové situace daleko lépe nežli mozková kůra s nedostatkem živin. Uvidíte, že v pražené podobě vám zachutná a jeden pytlík nebude stačit.

Mandle

Oříšky jsou oblíbenou pochoutkou k televizi. Zkuste tentokrát koupit mandle. Pokud máte chlapskou návštěvu, která raději sáhne po výraznější chuti, můžete jednoduše mandle obalit v těstíčku z bílku se směsí koření a zapéct je v troubě. Miska se vyprázdní v mžiku. Především vysoký obsah hořčíku v mandlích zmírňuje stres a napětí.

Zdroj: Shutterstock.com

Čokoláda

Mluvíme teď hlavně o napínavých sportovních zápasech, u kterých budou hrát prim spíše slané pokrmy. I mezi čokoládou se však najdou delikatesy určené spíše pro pány. Čokoládovna Carla vyrábí speciální čokoládové bonbony plněné chmelovou náplní – Chmelinky. Ihned po nich sáhne každý chlap, kterému voní pivo, uvidíte. A že čokoláda zalepí nervy lépe jak náplast rozbité koleno, to známe všichni.

Avokádo

Tady se už dostáváme na tenký led. Málokdo si dá k hokeji ovoce nebo zeleninu. Pokud však naservírujete avokádo ve formě pikantního guacamole například s nachos, zapráší se po něm během chviličky. K přípravě nepotřebujete více než avokádo, chilli, rajčata, cibuli a koriandr. Všechno nastrouhejte nebo rozmixujte dohromady a servírujte jako pomazánku. Avokádo obsahuje hodně draslíku a přispívá ke snižování krevního tlaku, takže už ani před nájezdy neuslyšíte: „Já si snad budu muset vzít prášek.“.

A jaká je vaše oblíbená pochoutka k televizi?

Publikováno: 18. 5. 2017 12:27 Nahlásit obsah