7 cviků pro hezčí prsa

7 cviků pro hezčí prsa

Ať už máte malé jedničky nebo velké trojky, určitě chcete, aby vaše prsa vypadala pevně. Cvičením rozhodně nedocílíte podobného efektu jako u plastické úpravy, rozhodně však vaše prsa budou pevnější a u velmi malých objemů můžete pozorovat i lehké zvětšení. Jak tedy na to?

1. Pozice T. Ideálně s činkami, ale vystačíte si i s lahví vody. Postavíte se do pozice jako na klikování, nohy lehce více od sebe pro větší stabilitu. Zvedněte pravou ruku s činkou nahoru do pozice T, jako na obrázku. Počítejte do deseti a vyměňte ruce. Opakujte desetkrát či dvacetkrát.

2. Ležíte na zádech, kolena pokrčená a mírně od sebe. Nyní potřebujete dvě činky nebo závaží, které držíte ve vzpřímených rukou, lokty na podlaze. Pomalu a opatrně přitáhněte ruce k hlavě zhruba centimetr nad tělo. Opakujte dvacetkrát.

3. Opět předchozí pozice. Ruce s činkami máte položené na zemi nad svojí hlavou. Zvednete ruce a opíšete ve vzduchu oběma rukama oblouk směrem ke svým bokům. A zase zpátky do startovní pozice. Opakujte dvacetkrát.

4. Opět ležíte na zádech, kolena pokrčená a mírně od sebe. Obě ruce s činkami máte rozpažené a napodobujete pohyb, jako byste chtěla někoho obejmout, přičemž se zastavíte s činkami u sebe. Opakování začnete na deseti, zdatnější nebo pokročilejší mohou pětadvacetkrát.

5. Tentokrát ve stoje, mírně rozkročená. Ruce s činkami držíte pokrčené, přičemž lokty máte ve vodorovné poloze a u sebe. Pohyb je jednoduchý- lokty od sebe a k sobě. Opakujete dvacetkrát.

6. Ve stoje, mírně rozkročená. Ruce s činkami jako v předchozím kroku, tentokrát však držíte činky u sebe a pohybujete jen lokty od sebe a k sobě. Opakujete dvacetkrát, pokročilejší třicetkrát.

Autor:
Publikováno: 3. 10. 2012 20:03 Nahlásit obsah