Chcete dokonalé tělo? Přinášíme Vám fitness tipy VIP trenérů!

Chcete dokonalé tělo? Přinášíme Vám fitness tipy VIP trenérů!

To oni jsou prapůvodci toho, že herečky, zpěvačky a slavné modelky mají plochá bříška, štíhlé nohy a pevné zadky. Využijte jejich zkušenosti ve svůj prospěch a osvojte si jejich triky!

Jen málokdo má tak silnou vůli, aby sám od sebe dodržoval cvičební plán a minimálně třikrát týdně zašel na pilates, aerobik nebo do fitka. Znáte to, někdy je počasí pod psa, jindy nálada… Pokud si ale domluvíte trenéra, už taková maličkost, že na vás čeká, vás donutí se vybičovat. Za úvahu to určitě stojí. A jaké jsou nejúčinnější rady špičkových trenérů VIP osobností?

Ary Nunez

fitness expertka a trenérka Rihanny

Správně kombinujte! Když chcete zhubnout, je nutné jíst správné potraviny ve správnou dobu. Největší chybou je jíst současně bílkoviny (maso, vejce, ryby, ořechy), škroby (obilná zrna, luštěniny, brambory), sacharidy a tuky. Každá tato složka vyžaduje jiné trávící šťávy. Nejhorší kombinací jsou škroby s bílkovinami a tuky s ovocem.

Odšťavňujte! Ovocné i zeleninové šťávy vám nepomohou jen s detoxikací vašeho těla, ale skvěle fungují i mezi jídly jako vitaminové svačiny.

Choďte pěšky! Rutinní pohyb je stejně důležitý jako plánované cvičení. Chůzí do schodů spálíte více energie než při jízdě na kole. Omezte jízdu autem, parkujte dále od domu a zbytek jděte pěšky. Jedna moje klientka venčila večer svého psa tak, že pomalu jezdila autem a on běhal za ní. Potom ale není divu, že vážila přes 90 kilo a pes byl ve skvělé kondici.

Harley Pasternak

za svoje křivky mu vděčí Halle Berry, Lady Gaga, Megan Fox a další

Nastartujte se! Každý trénink začnete 30 minutami kardio cvičení, které vás zahřeje a připraví vaše tělo na delší zátěž a hlavně na spalování tuků. Nejefektivnější je kombinace běhání a chůze, kterou můžete každých pět minut střídat. Zkusit ale můžete i jízdu na kole či kolečkových bruslích.

Zavlažujte! Základem štíhlého těla je dostatek hydratace. Proto se zaměřte na to, kolik tekutin za den vypijete a zdvojnásobte to! Během sportu pijte zásadně neslazené a neperlivé tekutiny. Mně skvěle funguje voda s kapkou citronu.

Dodržujte faktor 5! Jezte pět jídel denně (snídaně, svačina, oběd, odpolední svačina a večeře). Výhodou tohoto jídelníčku je, že se naučíte jíst pravidelně. Pokud není strava pravidelná a vy jíte nárazově, vaše tělo nemá v průběhu dne dostatek energie a naučí se s ní šetřit na chvíle, kdy se mu jí nebude dostávat.

Romana Braganza

trénuje Jessicu Albu, Kate Beckinsale a Marka Wahlberga

Nečekejte až do poslední chvíle! Spoléhat na zázračné diety se nevyplácí. Vytáhněte ze šatníku oblíbené letní šortky a věřte, že na nich nejlépe uvidíte, jak na tom ve skutečnosti jste. Není na čase začít svůj fitness plán už dnes?

Nepodceňujte chození! Většina těch, kteří se sportem začínají, dělá největší chybu, když hned překonávají svoje limity. Běhají nesmyslně dlouho a vybírají si náročné tratě. Jejich tepová frekvence je infarktová, dřou se a jejich tělo pálí cukry místo tuků, takže ve výsledku nezhubnou. Raději investujte do měřiče tepové frekvence a krokoměru a choďte, choďte, choďte!

Dejte si dvě sklenice vody před jídlem! Princip tohoto triku spočívá v tom, že žaludek naplněný vodou přivodí pocit sytosti daleko dříve a člověk tak zkonzumuje méně kalorií. Navíc je voda životabudičem vašeho metabolismu!

Najděte si parťáka! Vaše cíle i odhodlání se budou plnit mnohem snáz, pokud do úsilí zapojíte i někoho jiného. Nejenže vám pomůže s výkonností, ale také vás vytáhne na cvičení, když se vám zrovna chtít nebude.

Greeg Miele

trenér Gisele Bündchen, Reggie Bush a dalších

Hubnutí chce pravidelnost! Zhubnout lze pouze pravidelným cvičením a stravováním. Neznamená to jíst málo, ale kvalitně, cvičit až třikrát týdně a nechat tělo zvyknout si na nový režim.

Přestaňte počítat! Mým oblíbeným trikem je během klasických cvičení, jako jsou dřepy nebo sklapovačky, nepočítat určené pohyby, ale zaměřit se na čas, ve kterém se klient pokusí udělat co nejvíc kvalitních opakování.

Zaměřte se na svůj jídelníček! Těžké karbohydráty jako těstoviny, rýže nebo chleba pomalu odbourejte a nahraďte čerstvou zeleninou. Já svým klientům doporučuji květákovou rýži. Stačí nasekat syrový květák na velikost rýže, okořenit a orestovat na olivovém oleji doměkka.

Přistupujte k sobě pozitivně! Pokud se budete soustředit jen na to, že jste odpoledne snědla kousek čokoládové tyčinky, vaše dietní morálka půjde do háje. Raději se soustřeďte na to, že jste včera byla cvičit a dnes půjdete znovu!

Publikováno: 17. 11. 2012 15:37 Nahlásit obsah
Loading...