Čtenářka píše: 3 cviky pro ploché bříško

Čtenářka píše: 3 cviky pro ploché bříško

I přesto, že začíná zimní období, neznamená to, že cvičení půjde stranou. Léto je sice daleko, ale proč si neudržet štíhlou postavu i v zimě. Tyto 3 cviky vám pomohou vypracovat břišní svaly. Tak s chuťí do toho!

MOUNTAIN CLIMBERS - 20 opakování

Začněte v poloze, ve které byste se připravovala dělat kliky. Vaše tělo by měl tvořit linii od ramen ke kotníkům. Zvedněte jednu nohu z podlahy a přeneste koleno směrem k hrudi. Vydržte 5 sekund. Pak se vraťte do výchozí pozice a pohyb opakujte na druhou stranu.

DEAD BUGS - 20 opakování

Lehněte si na záda, ruce směřují ke stropu a nohy pokrčte do úhlu 90 stupnů. Pravou paži dejte k hlavě, zatímco levá noha se narovná, ale nesmí se dotýkat podlahy. Vraťe se do výchozí pozice a opakujte na druhou stranu.

TOE REACHES - 20 opakování

Lehněte si na záda, zdvihněte nohy nahoru a ruce dejte směrem ke stropu. Zvedněte hlavu i ramena z podlahy a dotkněte se špiček prstů u nohou. Pomalu se pokládejte zpět na podložku a to celé opakujte.

Publikováno: 26. 11. 2015 00:00 Nahlásit obsah