Čtenářka píše: 6 tipů pro perfektní postavu

Čtenářka píše: 6 tipů pro perfektní postavu

Žijeme ve světě plném pokušení. Hubnutí je pro nás spíš psychickou, než fyzickou výzvou. Jedinou cestou je najít soulad mezi stravovacími návyky, stupněmi aktivity a dobrou myslí.

1. Zaměřte se na oblečení, ve kterém se chystáte cvičit. Tím, že se budete cítit dobře, zvýší se vám pocit důvěry a motivace.

2. Je zábavné odměňovat se a pracovat na svém vzhledu. Pro příklad, jakmile shodíte třeba 2 kilogramy, zajděte si do obchodu a kupte si nějaký zajímavý kousek oblečení nebo módní doplněk. Nabudí vás to k pokračování.

3. Hubnutí není jen fyzickou výzvou, ale i duševní. Snažte se být pozitivní a mějte sami sebe rádi. Vystavte si své plavky nebo erotické prádlo jako motivaci a inspiraci. Budete víc nadšení.

4. Vyhazujte zbytky jídla. Lákalo by vás to k přejídání a dojídání. Není pravděpodobné, že se budete vkrádat do odpadkového koše pro jídlo. Během stresu a nudy jíme častěji, než obvykle. Určete si slabé chvilky a v tuto dobu zaměstnejte ruce i mysl. Třeba mějte činky na dosah, abyste si mohly kdykoliv zaposilovat (třeba i při sledování televize) nebo cvičební podložku, abyste si mohly dát jógu.

5. Přestaňte se srovnávat s jinými ženami. Život je příliš krátký na to, abyste jej strávili bojem se sebou samým. Stanovte si reálné cíle a pomalu se přibližujte k úspěchu.

6. Cvičení zlepšuje náladu, omezuje stres, depresi a úzkost. Dodá vám víc energie. Bojuje proti zdravotním potížím a nemocem. Napomáhá lepšímu spaní a odpočinku. Zpomaluje projevy stárnutí a posiluje imunitní systém. Zlepšuje paměť a posiluje schopnost učení. Zabraňuje závislosti na alkoholu, drogách a cigaretách. Zvyšuje pocit sebedůvěry a zlepšuje sexuální život!

Publikováno: 26. 1. 2016 13:06 Nahlásit obsah