Čtenářka píše: Jak na pevné bříško

Čtenářka píše: Jak na pevné bříško

Pevné a ploché bříško je snem snad každé ženy. Neobejde se to bez zdravého stravování a pravidelného jídelníčku.

Změňte svůj jídelníček


Změna jídelníčku znamená zařadit zdravější potraviny, které nám neuškodí v cestě za krásným bříškem. S hamburgery a hranolky si akorát zhuntujete tělo. Důležité dále je vyhnout se hladovění a přísným dietám, které nám naopak uškodí. Hladovkami docílíte akorát přibírání na váze poté, jakmile začnete jíst. Snažte se jíst 5krát denně v malých porcích.



Nestresujte se


Stres a úzkost stimulují produkci hormonu kortizolu, který podporuje ukládání tuku v oblasti břicha. Dbejte i na duševní hygienu. Zařaďte do svého nabitého života jógu, která dokáže zklidnit tělo i mysl, nebo relaxační koupele. Udělejte si čas sama pro sebe!




Pravidelné cvičení


Bez pravidelného cvičení nedosáhnete vysněného bříška. Naštěstí pro nás, téměř u každého sportu se do akce dostanou břišní svaly. Vsaďte na běh, aerobik, plavání, posilování, jógu, pilates nebo kickbox. Každá fyzická aktivita, včetně sexu, je pro vaše tělo velmi přínosná.



Prodejte se


Můžete mít sebehezčí bříško, ale pokud ho nebudete umět prodat, radost vám neudělá. Za každých okolností dbejte na správné držení těla - rovná záda, zpevněné břicho, ramena dolů, lopatky k sobě a hlavu vzhůru!

Publikováno: 23. 7. 2015 08:34 Nahlásit obsah