Nemůžete otěhotnět? Zkuste tyto jóga cviky

Nemůžete otěhotnět? Zkuste tyto jóga cviky Zdroj: Shutterstock.com

Když se partneři společně dohodnout na tom, že by rádi počali miminko, ne vždy to jde tak snadno, jak by si přáli. Některé ženy dokonce nemohou otěhotnět dlouhé roky, a to i přesto, že jsou ony i jejich partneři zcela zdraví. Existují však jóga cviky, které k otěhotnění razantně přispívají.

Za pomoci jógy dokáže žena zdravým a přirozeným způsobem otěhotnět a i průběh těhotenství nebude natolik rizikový. Jedná se o jednoduché cviky, které si můžete zacvičit v pohodlí domova například u sledování oblíbeného seriálu.

Most s podporou

Lehněte si na záda a pokrčte kolena. Ruce mějte podél vašeho těla dlaněmi dolů. S výdechem zvedněte pánev i záda, vytvořte oblouk, vydržte v této pozici minutku či dvě a pomalu se vraťte do původní pozice.

Tento cvik napomáhá k lepšímu průtoku krve v oblasti pohlavních orgánů. Má také pozitivní vliv na příznaky deprese, úzkosti a napomáhá proti únavě.

Nohy opřené o zeď

Je to jednoduché, pouze si lehněte na záda a nohy opřete o zeď. Snažte se být zdi co nejblíže, aby vaše nohy byly natažené. Ruce, ramena a hlava by se měla celou dobu dotýkat země. Jestliže nemůžete naplno nohy natáhnout, dejte si pod sebe polštář či srolovaný ručník.

Tento cvik dokáže uvolnit nahromaděné napětí v dolní části těla. Zároveň také zvyšuje průtok krve do dělohy. Nejideálnější je tento cvik provést bezprostředně po pohlavním styku.

Oblouk dopředu

Postavte se rovně, nohy mějte u sebe a ohněte horní část vašeho těla dolů. Zkuste položit vaše dlaně na podlahu či na špičky vašich chodidel. V této pozici setrvejte tak dlouho, dokud vám to bude příjemné.

Cvik naopak napomáhá k lepšímu prokrvení mozku. Díky tomu si lépe udržíte hormonální rovnováhu a zároveň pročistíte mysl.

Pozice kobry

Lehněte si na břicho, dlaněmi se opřete o podlahu a s výdechem zvedněte horní část těla a zakloňte hlavu. Vyčkejte v této pozici 30 sekund a poté se pomalu vraťte do původní pozice.

Tímto cvikem zlepšíte průtok do oblasti pánve a napomůžete si při bolesti zad.

Zdroj: Shutterstock.com

Pozice motýla

Posaďte se do tureckého sedu, chodidla mějte u sebe a horní část těla přitáhněte co nejblíže k pánvi. S výdechem nechte kolena klesnout k zemi, vydržte minutu či dvě a poté kolena povolte.

Tímto cvikem zlepšíte ohebnost boků a vnitřních stehen. Odbouráte tím také přebytečné napětí v oblasti kyčle a navíc i porod bude díky tomuto pravidelnému cvičení snadnější.

Pozice mrtvoly

Pouze si lehněte na záda a roztáhněte nohy i ruce od těla. Dlaně by měly celou dobu směřovat nahoru. Uvolněte se a pročistěte si mysl. Každý nádech i výdech prociťte a vydržte alespoň 15 minut.

Tento cvik vám pomůže pročistit vaši mysl a naleznout mezi ní a vaším tělem rovnováhu a klid.

Pozice dítěte

Cvik je vhodný k ukončení celé série cvičení. Sedněte si na kolena, s nádechem se začněte ohýbat dopředu a dotkněte se podlahy. Vaše ruce by měly být natažené, dlaně směrem k zemi. V této pozici se pomalu nadechujte a vydechujte. Po minutě se opět narovnejte.

Jedná se o odpočinkový cvik, během kterého protáhnete svá záda, boky a ramena.

Máte i vy nějakou osvědčenou přírodní metodu, díky které se vám podařilo otěhotnět? Podělte se s námi o ni v komentářích níže!

Autor:
Publikováno: 5. 3. 2018 11:16 Nahlásit obsah