Vyzrajte nad sedavým zaměstnáním a bolestí zad díky těmto cvikům

Vyzrajte nad sedavým zaměstnáním a bolestí zad díky těmto cvikům Zdroj: Shutterstock.com

Bolesti zad, hlavy, páteře a migrény. Za všemi těmito zdravotními potížemi může být tzv. sedavé zaměstnání, které je bohužel nešvarem dnešní doby. Co tedy můžeme dělat, abychom se ve vlastním těle cítili dobře, i když u svého pracovního stolu sedíme dlouhé hodiny?

Zásadní moment, kdy se setkáte s prvním delším časovým úsekem, který musíme strávit jako přikovaní k židli, je začátek docházky na základní škole. Naštěstí v tomto věku jsme ještě dostatečně aktivní a všechen proseděný čas si rázem vynahradíme dostatečným pohybem po škole. Tak růžové to však není v době, kdy pravidelně docházíme do zaměstnání, kde trávíme na židli u pracovního stolu klidně osm hodin. Jediný čas, kdy máme možnost se trochu více projít a protáhnout se, je obědová pauza, která je však v mnoha zaměstnáních jen půlhodinová. A co si budeme povídat, za třicet minut toho ještě s jídlem moc nenachodíte.

Jak uvádějí lékaři, sedavé zaměstnání negativně nepůsobí pouze na naše záda a krční páteř, ale také na kardiovaskulární systém a srdce. V podstatě lze říci, že se celý náš organismus zpomalí a naše tělo není schopno se aktivně zbavovat toxických látek. V takovém případě je nesmírně důležité dodržovat zdravou stravu, pitný režim a pravidelně se hýbat. Dokonce si můžete pomoci již přímo v kanceláři, kdy do svého pracovního dne zařadíte následujících šest cviků, díky kterým protáhnete celé tělo a posílíte svaly.

Galerie Cvičení pro sedavé zaměstnání Cvičení pro sedavé zaměstnání Prohlížet galerii

Autor:
Publikováno: 25. 9. 2018 09:21 Nahlásit obsah
Loading...