Zlozvyky, kterých byste se s pokračujícími léty měli vzdát

Zlozvyky, kterých byste se s pokračujícími léty měli vzdát Zdroj: shutterstock.com

Pokud byste se dnešních čtyřicátníků zeptali, zda se jim zdálo v mládí vše jednodušší, určitě by souhlasili. Více energie, více zábavy, méně starostí a neomezování se v jídle. S pokračujícími léty se veškeré špatné návyky projeví prostřednictvím zdravotních i psychických problémů či problémů s váhou. Kterých návyků byste se měli proto vzdát hned?

Nekonečné svačinky

Pokud se snažíte mít kontrolu nad svou váhou a zdravím, měli byste přestat s nekonečnými nezdravými svačinkami. Čokoládová tyčinka, sušenka, brambůrky, oříšky v čokoládě a další. V mládí váš organismus jede na plné obrátky, s postupem času se však zpomaluje a kila najednou začnou nenápadně přibývat.

Dlouhé hodiny u televize

Jste zvyklí přijít domů z práce nebo ze školy a kecnout si k televizi, od které po celý večer děláte akorát nezbytné vycházky do koupelny a lednice? V pozdějším věku by se vám to mohlo vymstít v podobě nejrůznějších zdravotních problémů.

Zdroj: shutterstock.com

Utrácení peněz, které nemáte

Kolem nás je spousta výhodných nabídek, které nám slibují půjčení peněz „v podstatě“ zadarmo a které vlastně nemusíme téměř splácet. Z takových a podobných nabídek však vznikají veliké problémy, které nám mohou budoucí život pěkně zkomplikovat.

Jídlo z fastfoodů

Jste zvyklí párkrát do týdne se zastavit v rychlém občerstvení? Možná byste o tomto zvyku měli do budoucna popřemýšlet. Jídla z fastfoodů jsou příliš tučná a nezdravá, což možná nepocítíte ihned, ale za pár let určitě.

Kousání nehtů

Možná se vám kousání nehtů nezdá jako tak závažný zlozvyk. Zaprvé je to však nehygienické, zadruhé si můžete způsobit problémy se zuby a za třetí je ostuda, když si dospělý rozumný člověk okusuje prsty.

Zdroj: shutterstock.com

Život ve stresu, vzteku a napětí

Protože od puberty už pár let uběhlo, měli byste se pomalu ale jistě učit ovládat své emoce. Přílišný stres a návaly vzteku se jinak velmi nepěkně odrazí na vašem zdraví.

Vynechávání snídaně

Vynechání snídaně může nejen nepříznivě ovlivnit vaši váhu, ale i hladinu cukru v krvi a tím i celou vaši denní energii.

Příliš alkoholu

K mládí alkohol patří, je třeba si dát ale pozor, aby ho nebylo příliš. Přemíra alkoholu má za následek nejen problémy se zdravím, ale třeba i deprese a problémy v osobním životě.

Autor:
Publikováno: 24. 4. 2017 11:52 Nahlásit obsah