Dostaňte se po porodu zpátky do formy: Zacvičte si se svými dětmi jako tato maminka

Dostaňte se po porodu zpátky do formy: Zacvičte si se svými dětmi jako tato maminka Zdroj: Instagram.com @olga.baykina

Po 9 měsících porodíte své vytoužené dítě. Jenže porodem to rozhodně nekončí. Jde o začátek nekonečného kolotoče, v němž se musíte starat hlavně o dítě a domácnost. Je přirozené, že i vy se chcete po porodu dostat do původní formy. Co ale dělat, když nemáte čas ani možnosti zajít si do posilovny? Začněte cvičit v pohodlí domova i se svým miminkem!

Ženské tělo po porodu a těhotenství? Je přirozené, že se změnilo

Řada žen má velký problém podívat se na sebe po porodu do zrcadla, natož se odhalit před svým partnerem. To, že se vaše tělo těhotenstvím a porodem miminka změnilo, je naprosto přirozené. Měla byste vědět, že v tom nejste rozhodně sama. Z nadváhy a neforemného těla si dělá vrásky více než 60 procent maminek ročních dětí.

Čím dřív se svým tělem začnete něco dělat, tím líp pro vás. Dostat se do původní formy můžete už po konci šestinedělí. Rozhodně se nevymlouvejte na to, že posilovna je příliš daleko nebo že jste plně vytížená starostmi o dítě či několik dětí.

Cvičte, a přitom buďte stále se svými dětmi

Příkladem vám může být trojnásobná maminka Olga Baykina, která pro ostatní novopečené maminky pravidelně fotí série speciálních cviků. Jejich pravidelným cvičením ženy nejen spálí kalorie, ale dokonale zpevní své tělo pozměněné těhotenstvím a porodem.

Těmto cvikům se můžete pravidelně věnovat v pohodlí svého domova, a navíc při nich trávit čas i se svou rodinou. Cvičíte totiž i přímo se svými dětmi. Které cviky tedy rozhodně stojí za vyzkoušení?

Plank neboli prkno

Zdroj: Instagram.com @olga.baykina Miminko položte vedle sebe. Vy si vedle něj lehněte na břicho a následně vyzdvihněte své tělo nad podložku. O podložku se opírejte pouze svými lokty a špičkami prstů na chodidle. V této pozici zůstaňte alespoň 1 minutu.

Zvedání bederní páteře, boků a zadečku nad podložku

Zdroj: Instagram.com @olga.baykina Lehněte si na záda, nohy pokrčte v kolenou a v této pozici se v pravidelných intervalech snažte zvedat svůj zadeček a oblast bederní páteře nad podložku. Při každém zvednutí zatněte hýždě.

Při tomto cvičení držte své miminko bezpečně v rukách. Ještě lepší bude, když si jej posadíte na bříško, kde jej budete přidržovat rukama.

Klasický dřep

Zdroj: Instagram.com @olga.baykina Mírně se rozkročte a s miminkem v náručím dělejte klasické dřepy. Se svým zadečkem se snažte dostat, co nejníž to jde.

Široký dřep

Zdroj: Instagram.com @olga.baykina Vezměte si miminko do náruče a rozkročte široce své nohy tak, aby prsty nohou směřovaly ven. Následně udělejte dřep tak, aby vaše nohy vytvořily pravý úhel (90 stupňů). V této pozici vydržte alespoň 2 minuty, poté si opět stoupněte.

Výpady do předu

Zdroj: Instagram.com @olga.baykina Vezměte si k sobě miminko do náručí a mírně se rozkročte. Následně pravou nohou vykročte dopředu a klesejte s ní mírně k podložce, dokud se tato noha nedostane do pravého úhlu (90 stupňů). Levou nohu mějte mírně pokrčenou za svým tělem. Následně své nohy vyměňte a opakujte stejný cvik.

Boční výpady

Zdroj: Instagram.com @olga.baykina Pravou nohou vykročte doprava tak, abyste vytvořila úhel 90 stupňů. Levou nohu natáhnete, co nejdále na levou stranu, tuto nohu přitom mějte rovnou, nikoliv pokrčenou. Následně nohy vyměňte. Děťátko po celou dobu cvičení držte pevně na rukou v poloze na bříšku.

Autor:
Publikováno: 3. 5. 2019 13:00 Nahlásit obsah
Loading...