Trápí vás poporodní bříško? Zbavte se ho pomocí těchto cviků

Trápí vás poporodní bříško? Zbavte se ho pomocí těchto cviků Zdroj: brightside.me

Stačí k tomu jenom 5 efektních cviků, trpělivost, zdravá strava a vytrvalost. Pokud si každý den najdete chviličku a budete poctivě cvičit tyto cviky, výsledy na sobě již po 14 dnech uvidíte. Začněte již dnes, vytrvejte a dosáhněte zázračných výsledků, které budou stát za to.

Cvik 1

Lehněte si na záda, pokrčte kolena a ruce nechte ležet podél těla dlaněmi dolů. Chodidla dejte malinko od sebe, asi tak do úrovně boků. Pokuste se co nejvíce stáhnout hýžďové svaly směrem k páteři, lehce nakloňte pánev nahoru a zvedněte boky z podložky. V této pozici vydržte 5 sekund a vraťte se do původní polohy. Cvik opakujte alespoň  10x.

Zdroj: brightside.me

Cvik 2

Opět zůstaňte ve výchozí pozici, zvedněte pánev nad podložku a střídavě zvedejte pravou i levou nohu. Vždy nohu mírně pokrčenou natáhněte dopředu a v této poloze setrvejte 5 sekund. Na každou nohu tento cvik opakujte 10x.

Zdroj: brightside.me

Cvik 3

I u tohoto cviku zůstaňte ležet na zádech, kolena nechejte opět pokrčená, jeden polštář vložte pod boky a druhý mezi stehna. Chodidla i paže musí zůstat ležet na podložce. Zatlačte pánev stlačením hýždí, hluboce se nadechněte a pomalu vydechujte po dobu 5 sekund. Pak se uvolněte a cvik opakujte alespoň 10x.

Zdroj: brightside.me

Cvik 4

Zůstaňte stále ležet na zádech, jednu ruku nechte nataženou podél těla a druhou položte na břicho. Zatáhněte břišní svaly a zvedněte nohy. Držte je v úhlu 90 stupňů a pomalu nohy co nejvíce rozevírejte a zase zavírejte. Při tomto cviku nedovolte, aby břišní svaly povolily. Opakujte alespoň 10x.

Zdroj: brightside.me

Cvik 5

Nohy nechte pokrčené, chodidla mírně od sebe, záda i ruce leží na podložce. Zatněte břišní svalstvo a pomalu se zdvihejte mírně do klubíčka nad podložku. Ruce při tom nezvedejte příliš vysoko, ale spíše je jakoby prodlužte je po stranách.

Chvilku v této poloze zůstaňte a pak se znovu vraťte do výchozí polohy. Po celou dobu držte břišní svaly zatažené. Znovu opakujte alespoň 10x.

Zdroj: brightside.me

Publikováno: 18. 2. 2019 10:06 Nahlásit obsah
Loading...