Plank: univerzální cvik na posílení celého těla, který může cvičit opravdu každý

Každý z nás si občas rád protáhne tělo a zacvičí si. Jsou ale různé cviky, které nám z jakéhokoliv důvodu vyhovují více či méně. Tento cvik ale patří mezi ty, které zvládne úplně každý, a hlavně k němu nepotřebujete žádné cvičební pomůcky.

Samotný koncept cviků “plank” je velmi jednoduchý, ale nenechte se ukolébat tím, jak jednoduše to na videu vypadá. Ve skutečnosti je to pěkná dřina, která se ale vyplatí, protože si procvičíte všechny svaly na těle.

Doporučovaná délka jednoho držení pozice je od 10 do 60 sekund. Je dobré začínat s kratšími intervaly a postupně vydržet těch 60 sekund. Každou pozici je dobré opakovat nejméně 3 až 6krát. Mezi intervaly si dopřejte pauzu dlouhou tak, jak dlouho jste cvičili. To znamená, že když držíte pozici 10 sekund, odpočíváte rovněž 10 sekund. Hlavně se nepřepínejte, raději si zacvičte vícekrát za den. Účinek bude stejný. Držíme palce všem, kteří to aspoň zkusí.

Pokud se vám tento článek líbil, nezapomeňte stisknout tlačítko "To se mi líbí" a SDÍLEJTE to se svými přáteli a příbuznými na Facebooku!

Autor:
Publikováno: 12. 2. 2018 09:50 Nahlásit obsah
Loading...