Kategorie Kritika

Článek
Markéta Konvičková schytala kritiku za fotku ve spodním prádle. Její reakce mnohé překvapila
Markéta Konvičková schytala kritiku za fotku ve spodním prádle. Její reakce mnohé překvapila Markéta Konvičková, která svou pěveckou kariéru odstartovala díky účasti v SuperStar, se loni v září stala hrdou maminkou dcerky Amálky. Tato oblíbená zpěvačka svá poporodní kila již dávno shodila, a tak na svém Instagramu hrdě ukazuje své tělo. Co vzkázala všem svým kritikům?
Článek
Zpěvačka Kamila Nývltová napekla zdravotníkům z ARO 300 kusů zákusků. Lidé ji za její dobrý skutek zkritizovali
Zpěvačka Kamila Nývltová napekla zdravotníkům z ARO 300 kusů zákusků. Lidé ji za její dobrý skutek zkritizovali Pro dobrotu na žebrotu. O platnosti tohoto rčení se na vlastní kůži před několika dny přesvědčila česká zpěvačka Kamila Nývltová. Zdravotníkům z trutnovského ARO napekla tři sta kusů zákusků a o svém solidárním gestu informovala na svém Instagramu. Lidé na sociálních sítích však Kamilu Nývltovou za tento dobrý skutek hromadně zkritizovali. Proč?
Článek
Umělkyně Katrina Hendrix se neholí už sedm let. Chloupky ukázala i na své svatbě
Umělkyně Katrina Hendrix se neholí už sedm let. Chloupky ukázala i na své svatbě Pro většinu žen je dámské holítko a pěna na holení základní součástí výbavy pro péči o tělo. Neplatí to však pro umělkyni Katrinu Hendrix z ruského Petrohradu, která se neholí více než sedm let. Své chloupky dala nedávno na odiv i během své svatby, což spousta lidí považovala za velký přešlap.
Článek
Jak si zvýšit sebevědomí? Přijímejte kritiku a naučte se říkat "ne"
Jak si zvýšit sebevědomí? Přijímejte kritiku a naučte se říkat "ne" Bez zdravého sebevědomí se v dnešní době rozhodně neobejdete. Pokud si nevěříte, zkuste na sobě zapracovat. Uvědomte si, že vše je jenom ve vaší hlavě. Změňte způsob svého myšlení i přístup k druhým lidem. Sebevědomí si zvýšíte zejména pomocí následujících kroků.