Pokud chcete opravdu zhubnout, vyvarujte se těchto chyb

Pokud chcete opravdu zhubnout, vyvarujte se těchto chyb Zdroj: Shutterstock.com

Před létem se zhubnout snaží nejedna z nás, jenže proč ručička váhy ukazuje pořád to stejné číslo, i když sportujete a dokonce se i zdravě stravujete? Problém může být v některé z těchto nenápadných chyb.

Jíte večer a brzy ráno

Tím nejhorším co při hubnutí uděláte je to, že přes den se držíte na uzdě a večer při sledování televize pojídáte a uzobáváte. Podobný problém nastává i v případě, když snídáte příliš brzy. Podle australské studie bychom mezi večeří a snídaní měly mít zhruba dvanáctihodinovou pauzu.

Myslíte si, že zdravé potraviny jsou dietní

Většina z nás při označení bio či nízkotučný zajásá a po tomto produktu okamžitě sahá a vkládá jej do košíku. Jenže to, že je něco označováno za bio neznamená, že je to zdravá potravina. Tak stejně i nízkotučný jogurt, ten bohužel také obsahuje cukr nebo jiné sladidlo. Vyhnout byste se také měly cereálním tyčinkám i uzeninám, jako jsou například bio klobásky.

Zdroj: Shutterstock.com

Hladovíte

Některé ženy skálopevně věří, že jen drastické diety, při kterých téměř nic nejí, jsou pro ně ty pravé. Tyto ženy sice možná něco zhubnou, ale po chvilce se dostaví nežádoucí jo-jo efekt a kila jsou rázem zpět. Když tělu snížíte příjem kalorií, začne si je ukládat na „horší časy“ a zpomalí se vám metabolismus. Každý den byste si měly dopřát pět menších porcí jídla a nezapomínejte na ovoce a zeleninu.

Málo spíte

Spánek se, co se týče hubnutí, ohromně podceňuje. Na hubnutí má totiž mnohem větší vliv, než byste si kdy myslely. Ideální doba spánku se pohybuje mezi sedmi až osmi hodinami. Podle odborníků ženy, které spí méně než čtyři hodiny, sní během dne více kalorií než ty, které se do nového dne dobře vyspaly.

Autor:
Publikováno: 21. 5. 2018 19:25 Nahlásit obsah