Kategorie Pitný režim

Článek
Jak rozproudit lymfatický systém? Bylinkami, saunou i suchým kartáčováním
Jak rozproudit lymfatický systém? Bylinkami, saunou i suchým kartáčováním Ucpaný lymfatický systém dokáže v našem těle nadělat pořádnou paseku. Tento systém skládající se z lymfatických cév a uzlin, kterými proudí lymfa, odvádí pryč z našeho těla nahromaděné toxické látky. Pokud ale lymfa v našem těle neproudí tak, jak má, můžeme to odnést řadou zdravotních problémů. Co tedy s tím?
Článek
Žena pila celý měsíc 3 litry vody denně: Jak se tento experiment podepsal na jejím těle?
Žena pila celý měsíc 3 litry vody denně: Jak se tento experiment podepsal na jejím těle? Pravidelný pitný režim je velmi důležitý. Stále dokola nám je omíláno, že bychom měli denně vypít alespoň 1,5 litru čisté neperlivé vody. I když všichni víme, že voda je pro naše tělo základ, často do sebe dostaneme mnohem méně tekutin. Britka Sarah Smithová se naopak rozhodla, že po celý měsíc denně vypije 3 litry vody. Jak její experiment dopadl?
Článek
Že je pití teplé vody nesmysl? Prospěje to vašemu fyzickému i psychickému zdraví
Že je pití teplé vody nesmysl? Prospěje to vašemu fyzickému i psychickému zdraví Pravděpodobně máte zažito, že byste měla v rámci svého pitného režimu denně vypít kolem 1,5 litru čisté studené vody. Jenže rozhodně se nic nestane, když studenou vodu během dne proložíte také několika sklenicemi vody teplé. Právě pití teplé vody má pro lidské tělo spoustu zdravotních benefitů, o kterých jste možná neměli ani zdání.
Článek
Ranní návyky, díky kterým zlepšíte svou produktivitu i zdraví
Ranní návyky, díky kterým zlepšíte svou produktivitu i zdraví Možná už jste přemýšleli nad tím, proč máte během dne tak málo energie. Cítíte se ospalí, pronásledují vás chutě na sladké a nechápete, kde ostatní berou energii jít po práci ještě cvičit. Jednou z mnoha příčin mohou být právě ranní návyky, které mají velký vliv na to, jaký bude náš celý zbytek dne.
Článek
Co nedělat před spaním? Nepijte ani se nehádejte
Co nedělat před spaním? Nepijte ani se nehádejte Spánek je jedním ze základních pilířů naše psychického i fyzického zdraví. Pokud špatně spíme, jsme unavení, bez energie a ani naše nálada na tom není nejlépe. Na vině mohou být některé naše návyky, a pokud je z našeho života odstraníme, pak možná zjistíme, že právě ony byly příčinou špatného spánku.
Článek
Nezapomínejte pít. Je to lepší před, při nebo po jídle?
Nezapomínejte pít. Je to lepší před, při nebo po jídle? Že je voda tou nejdůležitější složkou naší potravy, nemusíme určitě zdůrazňovat. Všichni víme, jak je nezbytné, hlavně v letních měsících, doplňovat hladinu vody do našeho těla. To je tvořeno z 60 % vody, a proto nezapomínejme hodně pít. A kdy je to nejlepší?
Článek
Co vše se stane s vaším tělem, když budete měsíc pít jen obyčejnou vodu?
Co vše se stane s vaším tělem, když budete měsíc pít jen obyčejnou vodu? Lidské tělo se přibližně z 60 - 70 % skládá z vody. Proto je velmi důležité do těla vodu i dostávat. Jenže to se lehko řekne, ale těžko udělá. V obchodech i restauracích na nás čeká spousta jiných lákavých nápojů, které jsou pro nás mnohem více atraktivnější než obyčejná voda.
Článek
Cítíte stále únavu? Zde jsou 4 důvody, proč tomu tak je
Cítíte stále únavu? Zde jsou 4 důvody, proč tomu tak je Spoustu z nás trápí únava, a to i v případě, že jsme spaly dostatečně dlouho a v noci se nebudily. Proč tomu tak je? Co za tím stojí?
Článek
4 zásady pitného režimu na jaře
4 zásady pitného režimu na jaře Jarní únava je stavem, kdy se v tomto období cítíme velmi malátně. Je to proto, že je naše tělo po zimě zaneseno toxiny, které se potřebují dostat z těla ven. Jak se jarní únavy zbavit? Základem je dodržování pitného režimu!
(7) Načíst více