Kategorie Spánek

Článek
Jak spát v horku: Usínejte v bavlně, spěte v posteli sami a nechte místností proudit vzduch
Jak spát v horku: Usínejte v bavlně, spěte v posteli sami a nechte místností proudit vzduch Nemůžete během horkých nocí spát? Rozhodně v tom nejste sami. Bez ohledu na to, jestli máte lehké pyžamo, nebo spíte nazí, bývá zdánlivě nemožné ochladit se tak, abyste konečně usnuli. Existuje však několik triků, díky kterým se i během tropických nocí dokonale zchladíte, a vyspíte se tak do růžova.
Článek
Jak rychle usnout: Problémů s usínáním se zbavíte díky bylinkám i relaxačnímu cvičení
Jak rychle usnout: Problémů s usínáním se zbavíte díky bylinkám i relaxačnímu cvičení Nemůžete večer zabrat, i když chcete sebevíc? Rozhodně v tom nejste sami. Spousta lidí má problém s usínáním, což se následně negativně odráží v jejich psychickém i fyzickém stavu. Spánek je pro naše tělo nesmírně důležitý. Přinášíme vám několik osvědčených tipů, které vám pomohou rychle usnout. Vyzkoušet je můžete už dnes večer.
Článek
Proč nespat na pravém boku: Zpomalujete proudění lymfy a zaděláváte si na pálení žáhy
Proč nespat na pravém boku: Zpomalujete proudění lymfy a zaděláváte si na pálení žáhy Abychom mohli fungovat, je pro nás životně nezbytný spánek. V průběhu noci se naše tělo regeneruje a čerpá energii do dalšího dne. Nezáleží pouze na délce spánku a pravidelnosti vašeho spánkového režimu. Velmi důležitá je také poloha, kterou při spánku zaujímáte. Vyhnout byste se přitom měli spaní na pravém boku. Z jakého důvodu?
Článek
Mluvení ze spaní: Nejčastěji na někoho voláme nebo něco někomu vysvětlujeme
Mluvení ze spaní: Nejčastěji na někoho voláme nebo něco někomu vysvětlujeme Ze spánku alespoň jednou v životě mluvil každý z nás. Ve spánku říkáme celá slova a mnohdy i věty, nesrozumitelně mumláme, pláčeme i křičíme. Z jakého důvodu však k nočnímu mluvení dochází a říká ten, kdo touto samomluvou trpí, skutečně pravdu?
Článek
Jak si zpříjemnit ranní vstávání? Změňte melodii svého budíku a snídani si chystejte den předem
Jak si zpříjemnit ranní vstávání? Změňte melodii svého budíku a snídani si chystejte den předem Jestli zrovna nepatříte k ranním ptáčatům, rána jsou pro vás jistě velmi krušnou záležitostí. Abyste se vzbudili s dobrou náladou a vykročili do nového dne pravou nohou, můžete se o to zapříčinit hned několika maličkostmi. Kterými triky si tedy zaručeně zpříjemníte ranní vstávání?
Článek
Chrápání jako zabiják vztahu: Co dělat, aby váš partner přestal chrápat a předešli jste zbytečnému rozchodu?
Chrápání jako zabiják vztahu: Co dělat, aby váš partner přestal chrápat a předešli jste zbytečnému rozchodu? Chrápání postihuje ženy a muže bez ohledu na věk. Máte také partnera, který chrápe, jako když řeže dříví? Jistě pak souhlasíte s tím, že jeho chrápání rozhodně neprospívá vašemu vztahu. Nejste v tom ale sami. Spousta takto „postižených“ lidí raději volí oddělené ložnice. Některé dokonce jejich chrápající partner dožene až k rozchodu.
Článek
Žena spala tři měsíce pod těžkou peřinou: „Zbavilo mě to úzkosti,“ říká
Žena spala tři měsíce pod těžkou peřinou: „Zbavilo mě to úzkosti,“ říká Už naše babičky věděly, proč je nejlepší spát pod těžkými duchnami. Nejen, že nás v noci pořádně zahřejí, ale pomůžou nám vypořádat se s nespavostí, depresemi či úzkostmi. Těžkou přikrývku si pochvaluje také zdravotní sestra Leslie Kosco, která pečuje o vážně nemocné onkologické pacienty. Podle jejích slov se díky ní zbavila nepříjemných úzkostí.
Článek
Stará známá pravda: Rodiče se normálně vyspí až po 6 letech od narození potomka
Stará známá pravda: Rodiče se normálně vyspí až po 6 letech od narození potomka Nastávající rodiče si často od druhých lidí vyslechnou nevyžádanou radu, aby si naplno užili spánku, dokud to jde. Mnohdy to naivně berou jako zbytečné strašení. Pokud ale máte malé děti a spíte jenom pár hodin denně, víte, o čem je řeč. Tuto skutečnost potvrdili i sami vědci. Podle nich se rodiče pořádně vyspí až po 6 letech od narození dítěte.
Článek
Jak být zdravější? Přestaňte každé ráno stlát postel
Jak být zdravější? Přestaňte každé ráno stlát postel Jak vypadá vaše ráno? Pokud po zazvonění budíku vyskočíte z postele a ihned se aktivně pustíte do stlaní peřin a natřípání polštářů, zkuste s tím přestat. Nechte svou postel tak, jak je, a běžte raději do školy nebo do práce. Nebudete vůbec za lenochy, naopak podpoříte své zdraví. Neustlaná postel totiž na rozdíl od té ustlané zabíjí roztoče.
(44) Načíst více